Și zi de zi

Zburăm o viață prin timp ca niște…

Zburăm urmărind căderea nisipului din clepsidră și nu conștientizăm eternul lucru. Esențial că suntem oameni, așa am fost numiți de ei. Zburăm pe lângă ei, nu ne oprim decât la semafor pe un scurt timp, iar după, fugim din nou. Niște izbiți, niște grăbiți suntem, am fost și cred că vom fi, dar asta este, zburăm o viață prin timp ca niște…

Avem doar intersecții zi de zi și semafoare. Din nou oprit pe banda laterală, parcat neregulamentar, te-aștept aici la roșu. Te-am cunoscut acolo, așa cum tu erai. Zburai și tu, dar totuși noi fiind pe contrasens, ne-am privit în ochi 10 de secunde și am continuat să zburăm în voia lor, în voia noastră. Și zi de zi, naiv, grăbiți zburăm prin timp o viață întreagă ca niște… ca niște izbiți, suntem grăbiți, nesinceri.

La ultimul semafor de pe această stradă, te-am întâlnit din nou, veneai din nou pe contrasens, dar am decis de această dată să virez pe banda stângă să te întâlnesc pe tine. Zburăm acum în doi ca niște… și cine știe până unde, dar astăzi sunt mai calm, dar până când ajungem din nou la semafor și am să te rog să nu virezi din nou la stânga!

Lasă un răspuns

